هوش مصنوعی در گردشگری کاربرد AI در آژانس و هتل رسانه قطبنما
انتشار: دی 15، 1399
بروزرسانی: 17 آذر 1404

هوش مصنوعی در گردشگری کاربرد AI در آژانس و هتل رسانه قطبنما

هوش مصنوعی در گردشگری کاربرد AI در آژانس و هتل رسانه قطبنما

در ادامه مطلب نیز در مورد وسایل سفر با ماشین شخصی و تجهیزات جانبی سفر توضیحاتی ارائه داده ایم. از این دو لیست می توانید برای جمع کردن وسایل سفر با اتوبوس نیز استفاده کنید. عدم حضور رسانه های اجتماعی – بازاریابی در شبکه های اجتماعی ممکن است مستقیماً رزرو ایجاد نکند اما برای ایجاد یک نام خوب برای برند شما ضروری است. مشکلات محتوای تکراری – هر چیزی که در صفحات اختصاصی  خود منتشر می کنید باید برای وب سایت شما منحصر به فرد باشد. استفاده از محتوایی که قبلاً در وب سایتهای دیگر منتشر شده است یک عملکرد بد محسوب می شود. صفحات تجاری را در تمام شبکه های اصلی (فیس بوک ، Pinterest ، اینستاگرام ، توییتر) ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که پروفایل های رسانه های اجتماعی شما بهینه سازی شده است.

  • ظهور فناوری های اطلاعاتی جدید مسیر کل صنعت گردشگری را تغییر داده است (بوهالیس، 2008؛ اکنر[31]، 2005).
  • با رقابتی و پیچید ه ترشدن روزافزون مقاصد گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات برای هماهنگی فعالیت ها و خدمات، قبل و بعد از بازدید ضروری است.
  • همین امر باعث شده تا تمرکز بسیاری از فارغ التحصیلان برای شرکت در آزمون های استخدامی و حضور در ادارات و سازمان های وابسته به صنعت گردشگری است.
  • موافقت نامه های دو جانبه سبب تثبیت قیمت بلیت هواپیماها می شد و همین امر صندلی های خالی هواپیما را به حداقل می رسانید.
  • یکی از کاربردهای جالب هوش مصنوعی در زمینه مدیریت چمدان ها مربوط به اسکن دقیق چهره صاحب هر چمدان برای تحویل به موقع و دقیقش به همان فرد است.

این تصور کاملا غلط بوده و مفاهیمی همچون متاورس گردشگری، متاورس و بانکداری، ورزش در متاورس، تجارت در متاورس و… در حال حاضر به مرحله ی اجرا درآمده. این امر نه تنها در آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی بلکه حتی در هنجارهای فرهنگی و ارزش های دینی آن نهفته است که در پی می آید. یکی از شهرهای این استان زیبا که می تواند میزبان مناسبی برای دوست داران این صنایع ارزشمند باشد رشت است. یادگیری عمیق (Deep Learning) با ترکیب یادگیری ماشینی به مثابه یک شبکه عصبی و تکنیک های داده کاوی، دنبال شناخت الگوهای پنهان و عمیق بین داده هاست. این شیوه امروزه برای شناسایی اشیا در یک تصویر یا کلمات در صدا به کار می رود.

۷- لباس زیر گرم برای سفر به مناطق سرد

اشتباه نکنید، منظور ما در این بخش سیستم های پیچیده برای مدیریت کاملا خودکار چمدان ها نیست. در عوض هوش مصنوعی کمک های جزئی مثل شماره گذاری دقیق چمدان ها و کمک به چینش منظم شان ارائه می دهد. به طوری که کار شما برای سرویس دهی به مشتریان روز به روز راحت تر خواهد شد. ما در دنیایی زندگی می کنیم که تعاملات میان آدم ها و هوش مصنوعی روز به روز وارد بعد تازه ای می شود.

کاربرد نرم افزار CRM در صنعت گردشگری و توریسم

گردانندگان این فروشگاه ها سوابق بازدیدها و خریدهای شما را جمع می کنند و این داده ها بعدا به کار می روند تا هم زنجیره تأمین کالا را بهبود ببخشند و هم با شناخت بهتر مشتریان، پویش های تبلیغاتی مؤثرتر شوند. استفاده از توانایی های ماشین برای جمع آوری و پایش علائم بیماران یکی از کاربردهای مهم یادگیری ماشینی در این حوزه است. ما می خواهیم به ربات ها هم الفبایی را بیاموزیم که خودشان با کنار هم گذاشتن حروفش بتوانند جمله ای معنادار بسازند.

مثلا اگر فرد موردنظرمان عاشق کشورهای شرق اروپا باشد، تور طراحی شده برای وی شامل گشت و گذاری چند روزه در برخی از کشورهای این منطقه خواهد بود. با پیشرفت های اخیری که در فن آوری و تکنولوژی حاصل شده است، پیش بینی چنین اختلالات و کاهش خسارت برای مسافر می\u200eتواند تا حد زیادی امکان پذیر باشد. ابزار 4site  که توسط Cornerstone Information Systems ساخته شده است، تا حد زیادی به رفع این مشکل کمک کرده است. این برنامه با توجه به مسافران، شرکت\u200eهای مسافرتی و مشتریان سازمانی، مجموعه\u200eای بی نظیری از ویژگی\u200eها را برای مدیریت این اختلالات احتمالی فراهم کرده است. هوش مصنوعی در گردشگری کمک می کند تا کسب وکارهای گردشگری با صرف میزان معقولی از انرژی و هزینه، درآمد خود را به حداکثر برسانند و تعداد خطاهای خود را کاهش دهند. این اپلیکیشن امکان برنامه ریزی سفرهای مشترک با سایر افراد را نیز برای کاربران فراهم می کند و با کمک هوش مصنوعی گزینه هایی را به کاربران پیشنهاد می دهد که با سلایق و علاقه مندی های آن ها مرتبط است.